Osobně k vyzvednutí ihned
Redakce Praha 6 Po–Pá 9:00–15:00
DPD Private a Česká pošta u vás do pěti pracovních dnů
Naše knihy jsou k dostání také u všech dobrých knihkupců v celé ČR. Na Slovensku například na www.martinus.sk a www.knihcentrum.sk.
Jedinečná původní kniha o strategickém marketingu. Aplikujte pouze čtyři jednoduché kroky ve své firmě a znásobte nebo nastartujte obrat a zisk.
Čtivý text proložený řadou příkladů z praxe a osobních zkušeností autora poskytuje skvělou orientaci v dnešním komplikovaném světě marketingu.
Zjistěte, KDE jsou peníze, KDO o nich rozhoduje, CO mu máte říct a JAK to celé udělat, aby to na trhu fungovalo.
„Metody Profitboosteru jsou naprosto přímočaré. Bez okolků a rychle, přímo k vyššímu prodeji a zisku!“, Tania le Moigne (generální ředitelka Google, Česká a Slovenská republika)
Na tento produkt neplatí slevové kupóny ani doprava zdarma
ISBN: 978-80-270-3842-8 Formát: 148 x 210 mm Vazba: pevná vazba, s ražbou názvu Počet stran: 128
Osobně k vyzvednutí ihned
Redakce Praha 6 Po–Pá 9:00–15:00
DPD Private a Česká pošta u vás do pěti pracovních dnů
Naše knihy jsou k dostání také u všech dobrých knihkupců v celé ČR. Na Slovensku například na www.martinus.sk a www.knihcentrum.sk.
Managing Partner, Profit Booster, s.r.o., poskytující outsourcing strategického marketingu, obchodu a business development.
Profesní dráhu začal v Procter & Gamble, kde strávil téměř deset let na marketingových a obchodních pozicích. Do roku 2006 působil ve finanční skupině PPF, nejprve jako místopředseda představenstva a výkonný ředitel v eBance, později se stal klíčovým členem týmu, který uvedl Home Credit do Číny, poté členem představenstva a viceprezidentem pro marketing, produkt a obchod v ČSA.
Petr je jediným českým manažerem, který má na svém kontě hned čtyři Zlaté Effie, národní ceny za nejefektivnější reklamní kampaň.
Šťastně ženatý otec tří dětí, amatérský sportovec, radioamatér a fakultativní steampunker.